Monday, January 21, 2013

Martin Luther King Day


Martin Luther King Dayn kunniaksi meillä on tänään vapaa maanatai! Mun piti mennä Katjan kanssa laskettelemaan, mutta koska on niin kylmä niin se oli peruttu.  Suunnitelmat on vielä vähän auki mutta tarkotus olisi mennä shoppailemaan, leffaan ja YMCA:n uiskentelemaan. Sounds good to me. 
Oon ollut laiska ottamaan kuvia tällä viikolla, joten kuvituksena tällä kertaa vanhoja kesäkuvia. Toivon niin paljon että tulis jo kevät ja lämmin ilma. Täällä on nyt joku kylmä aalto ja miljoona astetta pakkasta. :D Vaikka toisaalta kesän tulo tarkottaa sitä että mun aika täällä loppuu myös.. Nyt on puolet vaihtovuodesta jäljellä, ja tuntuu että aika tulee loppumaan ihan kesken. Toisaalta 5 kuukautta on aika pitkä aika, ja en malta odottaa että nään taas perheen ja kaverit Suomessa. 

Viime lauantaina olin Ji Heen 18-vuotis pirskeissä. Annoin sille lahjaksi marimekon pikku pussukan. Alku viikosta mulla oli hirvee läksy kasautuma, joten en oikein tehnyt muuta kun koulujuttuja. Keskiviikkona mentiin shoppailemaan tyttöjen kanssa kirkosta, ja sen jälkeen ajettiin kirkolle keskiviikko aktiviteettiin, jossa meillä oli suklaa fondue. Perjantaina menin taas shoppailemaan, mutta tällä kertaa mulla oli hyvä syy, koska tarvitsin lauantaita varten mustat jumppahousut ja neon-värisen T-paidan. Illalla menin Lucyn luo yöksi koska mun vanhemmat oli pois yön yli. Katottiin Hercules disneyleffa koska en ollut ikinä nähnyt sitä, mutta olin super väsynyt ja nukahdin puolessa välissä joten mulle ei ikinä selvinnyt miten se loppui. 

Lauantaina meillä oli "Youth Cultural Event" jota varten mun piti ostaa ne vaattetkin. Tehtiin siis yhden päivän aikana musikaali ehkä sadan nuoren kanssa. Se oli valmiiksi käsikirjoitettu, mutta harjoteltiin koko päivä lauluja ja tansseja, ja illalla seittemältä oli show. 
Yksi meidän lauluista oli Hercules leffan teema "Go the Distance", joten Keely halusi kattoa sen leffan illalla kun tultiin kotiin. Mutta jotenkin onnistuin taas nukahtamaan ennen puolta väliä. :D En tiiä mikä muhun on mennyt, mutta syytän mun geeniperimää, äiti. 













Ja tuosta muutaman viikon takaisesta leiristä on tehty kiva video youtubeen, eli jos joku haluaa nähdä vähän paremmin mitä siellä tapahtu niin suosittelen. Mäkin vilahtelen siellä useampaan otteeseen. 

2 comments: