Thursday, September 27, 2012

2 weeks


Moikka taas pitkästä aikaa! En oo melkeen kahteen viikkoon postaillu..
Mutta arvatkaas mitä tuli tänään postissa? Paketti Suomesta!!! Hirveesti kiitoksia kaikille :) Oon kaivannu niin paljon fazerin sinistä ja lakuja. Suomalainen suklaa on paljon parempaa kun täällä, lakuista nyt puhumattakaan. 




Paljon on ehtiny tapahtua taas, en varmaan enää muistakkaan kaikkea. 
Edellisviikonloppuna lauantaina oltiin Lucyn, Bekahin,  Bekahin siskon Moniquen kanssa ja niitten serkun Samin kanssa Valley Fair-huvipuistossa. Oli superhauskaa, vaikka kastuin läpimäräksi enkä ollu varautunu uimapuvulla niinku muut... Sieltä on noi kuvatkin, erityisesti toi viimeinen on mun suosikki. :D Lauantai iltana mentiin mormonitansseihin, joita järjestetään kerran kuukaudessa. Sielläkin oli hauskaa, vaikka kuulostaakin ehkä vähän oudolta. Nopeita tansseja tanssittiin ihan normisti, ja hitaissa tansseissa pojat haki tyttöjä, mut tanssittiin kuitenkin sellasessa valssiotteessa.

Tänä viikonloppuna Lucy oli meillä yötä perjantaina, ja lauantaina käytiin shoppailemassa. Pari juttuu tarttukin mukaan.. Sunnuntaina skypettelin Suomeen ja Cheltenhamiin.
Maanataina oli momin synttärit, ja käytiin syömässä valtavassa aasialaisessa buffetissa. Ja söin tietenkin ihan liikaa, mut oli vaan niin hyvää. :D

Tämä viikko on koulussa homecoming viikko, eli joka päivä pukeudutaan johonkin teemaan, ja perjantaina on  football-peli. Homecoming peli on tosi iso juttu, varsinkin kun se on meidän kotipeli. Ollaan menossa Lucyn ja Bekahin kanssa kattomaan sitä, ja oon tosi innoissani kun se on eka football peli mulle!!

Eilen koulussa psykologian tunnilla tapahtu hauska juttu, ja mun on pakko jakaa se teidänkin kanssa. Esileltiin meidän ryhmätyötä luokan edessä, ja yhtäkkiä opettaja sano että kamilla, lue yksi sivu teijän työstä suomeksi. No mä tietty panikoiduin ja menin ihan punaiseksi, eikä mulla ollu harmainat aavistusta mitä siinä tekstin pätkässä sanottiin. Puhuin sitten vaan jotain ihan randomeja lauseita suomeksi :D Mut eipä kukaan saa ikinä tietää..

 Oon ajatellu tehdä isomman postauksen koulusta ylipäätään, joten älkää ihmetelkö kun oon   kertonu vähän ylimalkaisesti kaikista koulujutuista. Kuulumisiin!
































4 comments:

  1. hyvä kasu, jatka samaan malliin kun psykan tunnilla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurppa XD Vaikee arvata kuka on kyseessä.. Ja toi psykanjuttu! Haha! :D

      Delete
  2. vihdoin! oon joka päivä kahen viikon ajan kattonut et hmph ei taaskaan mitään! soosoo;) mut joo mäkin kävin sellases aasialaiss/kiinalaises buffetti paikas ja ah!!!

    ReplyDelete
  3. Hahahaha ihana Kasuu!! Voin niin kuvitella sut sinne psykan luokkaan^^ Miss you!

    ReplyDelete