Friday, September 14, 2012

Happy Birthday!!!!


TO ME! :D Oikeastaan mulla oli kyllä synttärit jo tiistaina, mutta käytännössä koko viikon ajan on ollu kaikkea kivaa :)
En odottanu mitään kun oon ollu täällä vasta ihan vähän aikaa, enkä tunnekkaan paljon ihmisiä, mutta tiistai oli ihana päivä :) Kun aamulla tulin kouluun, niin mun lokerolla oli odottamassa vaihtarit ja Keely ja Bekah, ja mun lokero oli koristeltu maailman hienoimmaksi, kuten kuvasta näkyy! Lucy ja Bekah anto mulle kaikkia pikkulahjoja ja karkkia. Korealainen vaihatari Chihi oli söpö kun se oli ihan paineissa kun sillä ei ollut mitään lahjaa :D 
Olin niin ilonen kun kaikki muisti ja hymyilin vaan ittekseni koko matkan kun kävelin ekalle tunnille. Pitkin päivää kaikki puolitutut tuli sanomaan mulle onnitteluja, koska ilmeisesti jossain välissä oli tullut kuulutus jossa lueteltiin kaikki päivän synttärisankarit. 
Iltapäivällä treeneissä ei huudettu lopuksi "Tornado" vaan "Happy birthday!". Tai minä en siis tietty huutanu :D Ja tein jopa synttäri-maalin!

Illalla Jens ja dad leipoi mulle kakun, ja sain lahjaksi koulun T-paidan ja paljon Skittles-karkkeja. Olin hirveen ilonen, koska en ollu varma että antaako ne mulle mitään lahjaa. Karkkeja ei oo enää paljon jäljellä, mutta paidan ajattelin laittaa huomenna päälle perjantain kunniaksi. Täällä siis aina perjantaisin kun on football game tosi monet pukeutuu koulun vaatteisiin, ja football-pelaajat pelipaitoihin. Ja ihan viikollakin koulun vaatteet on muodissa. 

Viime sunnuntaina mut muistettiin kirkossakin! Young Womensissa on perinne, että aina kun on jonkun synttärit, synttärisankari saa pikku korin, jossa oli viesti jokaiselta ja karkkia. Niitä viestejä oli ihana lukea, koska kaikki oli oikeesti kirjottanu jotakin yksilöllistä eikä vaan onnitteluja. :) Keskiviikkona sain vielä lahjaksi Chihilta kaikkia kauniita korealaisia juttuja, hi hii!





Advengers-palapeli Lucylta. Ollaan molemmat faneja :D (huomatkaa captain america etunenässä)

Ja kiitokset onnitelu kirjeistä!! On super hauskaa saada ihan oikeaa postia :D Ja odotan innolla niitä jotka on vielä matkalla!

3 comments:

  1. Oi onpa ihania kaikkia jutskia! Ja happy birthday täälläkin! <3

    ReplyDelete
  2. uuu kivaa! tykkään erityisesti tosta karkkihymiöstä :)

    ReplyDelete
  3. Vähän ihanaa!! Toi sun lokero on koristeltu just hienosti!! Oon iloinen puolestasi :)

    ReplyDelete