Monday, February 25, 2013

Tyttöjen ilta ja auditions




Perjantaina vietettiin tyttöjen iltaa meillä Lauran, Olivian Lucyn ja Ji Heen kanssa. Mä ja Laura tehtiin lettuja! Tuli hirmu hyviä vaikka itse sanonkin. Ja muutenkin oli tosi hauskaa viettää aikaa kaikkien kanssa. Mutta pidot parenee kun väki vähenee, Lucyn ja Ji Heen lähdettyä me mentiin saunaan. Ja lumeen kieriskelemään, tietty. Suomessa se on ihan normaalia mutta täällä naapurit oli varmaan vähän hämmentyneitä. :D 
Nukuttiin kaikki mun huoneessa koska mulla on kaksi sänkyä mun huoneessa. Oon havainnu sen äärimmäisen käteväksi, koska normaalisti käytän sitä lähinnä varastona, mutta heti kun joku tulee yöksi niin voin vaan lakasta kamat jonnekin sängyn alle. :D

Aamulla mun perheellä oli joku pankkikokous lähellä missä Laura ja Olivia asuu, joten heitettiin ne kotiin, ja mä jäin hengaamaan niitten kanssa sen kokouksen ajaksi. Lauran ja Olivian hostien talo(lue: linna) on valtava! Ja kaikin puolin tosi hieno, olis pitänyt ottaa kamera mukaan. Oikee amerikkalainen unelma. :) 
Toivottavasti nähdään taas pian oli tosi kivaa! 








                                                                Sori Laura. :D


Mutta sitten toisiin asioihin. Tänään oli siis auditions eli koe-esiintymiset koulun kevät musikaaliin. Ja jossain mielenhäiriössä minä olin ilmottautunut mukaan. En ole mikään suuri teatteripersoona enkä ikinä ole laulanut missään julkisesti, joten todellakin tulin pois omalta mukavuus alueeltani! Meidän piti laulaa laulu tuomareille ja lisäksi tanssia tanssin pätkä pienissä ryhmissä. Tanssi ei ollut mikään ongelma ja se menikin musta hyvin, mutta laulusta en ole ihan varma. En tiedä pääsenkö mä mihinkään mukaan, mutta ainakin jo nyt on voittaja fiilis kun uskalsin yrittää. :) Ja jos pääsen mukaan niin en silti tiedä haluanko mennä koska haluisin kovasti tehdä jotain urheiluakin. Mutta perjantaihin mennessä selviää. Jännää!

Mutta pakko tähän loppuun sanoo että nyt ärsyttää. Käsittelin näitä kuvia työllä ja tuskalla paremmaksi kun on surkee valotus, ja sen jälkeen latasin miljoona tuntia mutta nyt tää blogger jotenkin poisti kaikki muokkaukset. Kiitti vaan :D

3 comments:

  1. kaikki on musikaaleis paitsi mää, yäää!! mut juuuuuuuu ette kai alasti kerreskelleet:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ei sentaan. :D mut emmakkaan missaan musikaalissa ainakaan viela oo

      Delete
  2. Ihan itkettää nähä teijjät yhessä! :( ikävä!

    ReplyDelete