Friday, March 1, 2013

I got news for you

Hi hii mulla on hyviä uutisia! Kaksi eri juttua. Eli ekaksi: pääsin koulun musikaaliin!!! Vuuhuu :D Tanssin ja laulan taustajoukoissa, mutta oon tosi tosi iloinen koska täällä taso on niin kova että en edes ajatellut mitään nimiroolia. Ja parasta on että pääsen mukaan porukkaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Tunnenkin tosin jo aika monta kivaa tyyppiä sieltä. :)
Musikaali on All Shook Up, en ole ikinä kuullut siitä aikaisemmin. Se ajoittuu 50-luvulle ja musiikkina on elvis musaa. Ja juoni kuulosti äärettömän sekavalta, mutta joku moni mutkanen rakkaus draama siinä on käynnissä. :D mutta oon tosi innoissani! Ekat harkat on ensi viikolla.

Ensi viikosta puheen ollen, sillon tapauhtuu toinen juttu mistä mun pitää kertoo. Eli ensi viikolla meillä alkaa spring break, ja Lucyn perhe aikoo ajaa Washington DC:n sukuloimaan. Ja siis tästä sain mun nerokkaan idean, jonka keksin tän viikon maanantaina. Assu nimittäin asuu noin 2 tunnin matkan päästä DC:stä, ja tajusin että täältä on lähdössä autokyyti sinne, mun on pakko päästä mukaan! Ajatus kävi kaikille osapuolille, joten sinne mä olen nyt menossa. Loistavaa!

Tilanne kuulostaa aikas hyvältä tällä hetkellä. Kymmenen päivän päästä olen a) lomalla koulusta b) itärannikolla c) mikä parasta, Assun seurassa!!!!! 







2 comments:

  1. Jeejee, ihanaa et oot musikaalissa!!! Ja sun hiukset on niin pitkät, terv. kateellinen rottahiuksinen kökkö.

    ReplyDelete
  2. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teretulemast!!!! ;))

    ReplyDelete