Sunday, December 9, 2012

anna




 Pari viikkoa sitten sain kuulla, etta Anna on tulossa tanne, Minneapolikseen vaihtari
porukkansa kanssa! Uskomaton tuuri. Ja vihdoin eilen, tadadataa, me sitten nähtiin. :) Ajatus siitä että nähään täällä tuntu jotenki epätodelliselta, mutta heti kun nähtiin niin tuntu ihan kun normi perjantai illalt annal ja sofial. :D Oli ihanaa kun kerrankin pysty ilmasemaan itteaan suomeks ja etta joku muukin ymmarsi mun vitsien hauskuuden. Sanoja ei tarvita. Taalla oikeesti tajuaa etta kuinka hyvin elämä on Suomessa ja kuinka parhaat kaverit mulla on. Aika saattaa myos aavistuksen verran kullata muistoja, muistelen kaiholla kaaoksen omaisia sudarileireja ja koeviikkoja. Mutta tää on oikeesti kyllä tosi hassu tunne, tuntuu että muistelen jotain kadonnutta nuoruutta, voi niitä aikoja-tyyliin kun ajattelen mun elämää Suomessa. Mutta parasta on tietty että kesän alussa saan sen kaiken takasin. :) 



                                      Mä esittelen tapani mukaan silmäluomiani. 


                                          Mukaan saattoi myös tarttua muutama juttu. 

                                                 Pian nähään taas, pikku kunkku

3 comments:

  1. söpöläiset siellä vaan! ja kiitos ylistyksestä, olet sinäkin eri mukava veikko!:)

    ReplyDelete
  2. pelkkiä kauniita kuvia musta onneks! :D mut kivaa oli pusipusi <3

    ReplyDelete
  3. Toi pikku kunkku iski mun huumorintajuu XD Ja toi ilme.. Mulla on sitä ikävä kun täällä kukaan ei okein ymmärrä ku teen sitä :D IKÄVÄ!!!<3

    ReplyDelete