Sunday, April 14, 2013

Hyvin menee


Mulle kuuluu hyvää. Olen nyt ihan viime viikkojen aikana tajunnut että mulla on oikeasti enää kohta kaksi kuukautta aikaa täällä. Niimpä ton virginian reissun jälkeen oon joten ottanut itseani niskasta kiinni ja päättänyt todellakin ottaa kaiken irti näistä viimeisistä viikoista. Meillä alkoi myös uusi jakso koulussa heti spring breakin jälkeen, mikä piristi myös. Musta tuntuu että olen yhtäkkiä saanut paljon uusia kavereita ja vanhat on tullut läheisimmiksi. 

Musta on ajoittain tuntunut että mun elämä täällä on hirveän rajoitettua, ironisesti Amerikassa joka "Land of Freedom ". Suurimmaksi osaksi sen takia että mun perhe on äärimmäisen uskonnollinen(muuten on kyllä ihan mahtavia!!), mihin liittyy tiettyjä rajoituksia ja toiseksi koska paikasta toiseen pääseminen on niin hankalaa ilman autoa. En juuri kato telkkaria, koska melkein kaikki sarjat sisältää jotain "epäsopivaa", musiikista on poistettu kaikki kirosanat yms. ja en käytä shortseja tai toppeja.  

Niimpä välillä mulla iskee kapinahenki kun en jaksa olla koko ajan hyveellinen ja tuntuu että mun entinen elämän tyyli on ryöstetty. :D Sillon auttaa kun kuuntelen jotain energisiä biisejä, mitä enemmän explicit-versioita sitä parempi.  Linkkasin tohon muutaman erittäin toimivan yksilön. 

Tänään tuntui kuitenkin että tämä usa on oikeasti "Land of Freedom". Tavattiin yhen tytön, Abbyn, luona kasin maissa yhdeksän muun tytsyn kanssa. Syötiin jätskiä illalliseksi, ja sitten saatiin päähämme lähteä kahdella autolla kohti huoltoasemaa, jossa yhden tytöistä poikaystävä työskenteli. Koska muita asiakkaita ei ollut, niin päätettiin ottaa snapchat-video jossa me kaikki yhdeksän sätkittiin kaupan lattialla kala kuivalla maalla- tyyliin. :D Sitten hypättiin taas autoihimme, ja ekoissa liikenne valoissa mulle esiteltiin amerikkalainen perinne: chinese fire drill(makes no sense, miksi se on chinese, jos kerran on amerikasta :D). Eli punaisella valolla jokainen meidän autossa oleva nousi autosta ja juoksi kaksi kertaa kaaran ympäri ja meni eri penkkiin istumaan. Oli aika jännät paikat koska se valo voi vaihtuu koska vaan. Suunnattiin walmartiin ostamaan wc-paperia, post-it lappuja, huulipunaa ja muuta sabotaasikamaa. Laitettiin huulipunalla hienot sotamaalaukset poskiin, ja ajettiin toisen poikaystävän talolle "koristelemaan" sen auto. Sitä odottaa mukava yllätys huomisaamuna. >:)


                                                           Mun uusi suosikki

Ja aina toimiva klassikko. PMMP!


2 comments:

  1. pitkät hiukset sulla!! ja kauhee stressileikki!! ja täytyy skypettäää :)

    ReplyDelete
  2. Ootas vaan ku sä saat auton! ;)

    ReplyDelete