Sunday, April 7, 2013

synttäreitä

Viime viikon aikana ehdin käydä kolmilla synttäreinä. Todistus aineistoa ei juuri lödy, mutta oon aina ollut sitä mieltä että parhaimmista bileistä ei ehdi ottaa kuvia. Eli hauskaa oli kaikissa juhlissa. Ensin oli Lauran 18-vuotis synttärit lauantaina. Otin junan Mall of Americaan ja sieltä Laura ja kumppanit poimi mut kyytiin. Oli tosi kivat juhlat! Näin espanjalaista AYUSA vaihtaria jonka olin tavannut syyskuussa mun area repin kotona, ja tutustuin myös tanskalaiseen vaihtariin. Syötiin paljon hyvää ruokaa, ja Lauralla oli hienoin kakku ikinä. Ja tehtiin myös harlem shake video, mun eka missä oon ollut mukana. Onnea Laura! :)


Seuraavana perjantaina menin mun kaverin Celinen synttäreille. Pelattiin Just Dance peliä(musta tuntuu että oon sanonu tästä aikasemminkin, mutta sitä pelataan täällä melkein aina kun on jotkut juhlat). Hyvä keino polttaa pitsasta saadut kalorit(toinen juttu mitä täällä melkein aina tehdään juhlissa; syödään pitsaa). Ulkona oli jo niin lämmin että mentiin ulos heittämään frisbeetä myös. Oli hauskaa ja tapasin paljon uusia ihmisiä.


Lauantaina oli Lucyn 18-vuotis pippalot. Oli kivat pienet juhlat joissa oli muutamia mun parhaita kavereita täällä ja Keely. Taas oli ihan mahtava ilma joten mentiin heittämään frisbeetä ulkosalle. Illalla menin suoraan Lucylta kirkon äiti-tytär-iltaan. Siellä suklaa-buffet(EI hyvää linjoilleni) ja istuttiin pöydissä syntymäkuukauden mukaan. Tiina, mun host-mom, on syntynyt myös syyskuussa joten istuttiin samassa pöydässä. Pöydällä oli pieniä lappusia joista piti kaikkien valkata yksi, ja niissä oli jotain keskutelunalotuskysymyksiä, kuten: " Tell me your favorite childhood memory" tai "What do you like about in your dad" yms. Aika amerikkalaista haha, mut sielläkin oli kivaa. 

Tämä viikko on sujunut vähän hiljasemmissa merkeissä. Mulla on ollut vaan parit näytelmä harkat eli paljon vapaa-aikaa. Eilen perjantaina mentiin katsomaan meidän koulun kuoron, orkesterin ja bandin(puhallinsoittimet) yhteiskonserttiä Symphonic Rockia, eli vähän kun klassista rock-konserttia jossa opettjat lauloi. Se oli kyllä ihan mahtava, ja koko auditorio oli tupaten täynnä ja loppuunmyyty. Tänään menin Tiinan kanssa Suomikouluun, eli paikalliseen  "suomi-kerhoon" ja tehtiin virpomisvitsoja ja minä opetin lapsille sen lorun. Sieltä menin suoraan Keelyn musiikkikilpailuun, ja matkalla kotiin poikettiin Subwayhin lounaalle. Otin (luultavasti) ensimmäistä kertaa elämässäni muun subin kuin grillattu kananrinta. :D Mutta eiks yksi tän vaihtarivuoden tarkotuksista ollut tulla pois omalta mukavuusalueeltaan ja kokeilla uusia asioita? 

4 comments:

  1. Mä oon vieläkin kyl pitäytynyt tosa grillatus kananrinnassa ;)

    ReplyDelete
  2. Mäki oon viel pysytelly tutussa ja turvallisessa kananrinnassa! JOtain tuttua ja turvallista sentään :)

    ReplyDelete
  3. Kokeilin subway clubia! mut kananrinta on kyl se paras..

    ReplyDelete
  4. Ma kyl tykkasin tost pekoni tomaatist melkeen enempi. :D oon takinkaantaja..

    ReplyDelete