Sunday, April 21, 2013

promzilla


Ensi viikon perjantaina mulla on vihdoinkin prom. Valmistelut käy kuumana, mutta mekkoa mulla ei ole vieläkään!! Tilasin mekon netistä, ja se koko minkä sain olikin liian iso joten nyt odottelen pienemmän saapumista ja toivon kädet ristissä että se olisi sopivan kokoinen. Muuten kaikki onkin jo kunnossa, paitsi että pikkulaukku pitää vielä metsästää jostakin. Prom on täällä tosi iso juttu ja koulun kuumin puheen aihe, ja ootan itekkin tosi paljon ensi perjantaita! Ja jännittääkin toisaalta aika paljon että että sopiiko se mekko ja onkohan mun kampaaja hyvä yms. Mutta yritän olla stressaamatta hyvin se menee. :D Mutta oon huomannu ittessäni pontetiaalista hirviömorsianta/bridezillaa.. Teen promista sitten oikein kunnon postauksen ensiviikon loppuna.

Eilen meillä oli pitkästä aikaa kirkkotanssit. Lucy, Bekah ja Maria(Keelyn kaveri) tuli ensin meille valmistautumaan ja otettiin pari kuvaakin. Yritän nyt ryhdistäytyä viime kuukausina ja ottaa paljon kuvia joka paikasta. Ja pitäis se scrapbookin aloittaa.. Ja lisäksi olen suunnitellut tekeväni hosteillekin scrapbook-tyylisen kirjan tästä mun vuodesta täällä läksiäislahjaksi. :)

Pahoittelut turhasta postauksesta, mutta halusin vain kirjottaa jotakin. :D



4 comments:

  1. Kivan oloinen blogi!:)

    http://dreamawayfromhome.blogspot.fi/
    15-vuotiaan vaihtaritytön kuulumisia rapakon toiselta puolen vuosina 2013-14

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Sulla tulee olemaan ihan mahtava vuosi! :)

      Delete
  2. päläpälä ei oo mitään turhia postauksia!! ja kiva mekko;) ja mäki aion ehkä tehä jonkun valokuvakansiojutskan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti ;) ja se olis just kiva jos vaan sais aikaseks..

      Delete