Monday, May 13, 2013

I'm all shook up


Mun musikaaliura on nyt sitten ohi tältä osalta. Meillä oli viimeinen esitys lauantaina, mikä meni paremmin kuin yksikään aikaisemmista. Tutustuin paljon uusiin ihmisiin ja sain kokeilla jotain mulle ihan uutta. Olen niin tyytyväinen että silloin pari kuukautta sitten uskallauduin koe-esiintymisiin. Tuntui vaan että kaikki loppui liian pian. :( Tunnelma oli tosi haikee, ja mäkin itkin muiden mukana kun tiesi että tämä oli mun viimeinen musikaali ikinä. Ehkä tämä oli vähän esimakua miltä tuntuu sitten lähteä kesäkuussa. 
Onneksi vollotuksen jälkeen oli kaikista kivoimmat cast-partyt missä olen ollut. Tanssittiin paljon ja laulettiin musiikin mukana. Siinä onneksi haihtu masentuneneisuus. :)


Mun ja Lucyn peili backstagella, johon me laitettiin nimemme huulipunalla. Henrik ja Ken oli jättänyt viestin viimesenä päivänä..

Mä täydessä rooliasussa. Paitsi että mun punaset korkkarit puuttuu!



Haha rakastan tätä kuvaa. :D Mä ja Emma joka esittää grannya.



2 comments:

  1. Aww Kasu ihania kuvia, oot tosi kaunis!Sit kuule Nähää ku tuut suomee! Haluun kuulla sun Amerikan aksentin:D
    Teee Helmi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo pitaa naha!!! ja katotaan nyt onko mitaan aksenttia kehittyny xD taalla ainakin saan kuulla mun suomi-aksentista, melkein aina positiivista tosin :p

      Delete