Wednesday, May 29, 2013

Back to Finland... ainakin melkein

Viime viikonloppuna matkattiin ylös Kanadan rajalle telttailemaan. Matkan varrelle osui Finland, jonne oli tietenkin pakko päästä. Ihan Suomessa asti en päässyt käymään, vaan täällä on joku tuppukylä nimeltä Finland. :D Ei ollut kummonen paikka, keskusta koostui "Finland General Store"-kaupasta, bensa-asemasta ja autonkorjaamosta. 


Ylipäätään reissu oli tosi kiva, nähtiin paljon upeita vesiputouksia ja hyytävän kylmä Lake Superior, ja ennen kaikkea vietettiin laatuaikaa perheen kanssa. Lucyn ja Bekahin perhe oli myös matkassa mukana. Maistoin ekan kerran amerikkalaista erikoisuutta smoreja, joissa on kahden keksin välissä suklaapala ja nuotiolla paistettu vaahtokarkki. :) Mulla oli tosi hauskaa, ja  lähennyin mun perheen kanssa vieläkin enemmän. Luulen että niitten jättäminen tulee olemaan kaikista vaikeinta, mun host-perhe on nimittäin ihan mahtava. 
Oli ihanaa täysin rentoutua muutama päivä, mun kännykästä loppui akku jo autossa menomatkalla ja peiliä en edes ottanut mukaan (saatte nauttia luonnonkauniista naamasta kuvissa). :D Täydellinen hermoloma!

Koulua on nyt enää 6 päivää jäljellä, en tiedä pitäiskö olla iloinen vai surullinen!









3 comments:

  1. Siis mitä onks noi Niagaran putoukset vai jotain muuta? Ihan sairaan kivalta kuullostaa!!

    ReplyDelete
  2. eiks niagaran putoukset oo jossain eteläss? Mut jippii!!

    ReplyDelete
  3. No sita maki aluks luulin mutta assu valasi mua etta ne on jossain kanadan rajalla xD eli olis voinu ollakkin

    ReplyDelete