Saturday, August 18, 2012

Eka viikko






Jo melkein viikko siitä kun saavuin tänne! Aika on menny tosi nopeesti, kun koko ajan on ollu tekemistä. Mulla on ollut joka päivä soccer treenit 8.30-10.30 JA 12.30-14.00, joten oon ihan puhki. :D Ja koska vielä on pieni aikaerokin, oon menny joka päivä nukkumaan ennen kymmentä.. 


Vielä en oo varma pääsenkö mihinkään joukkueeseen pelaamaan futista, koska valmentajat ei tiedä  tuleeko meille viisi vai neljä joukkuetta. Jos saadaan viides niin kaikki pääsee mukaan, mutta jos ei niin 30 tyttöä pudotetaan pois. Ja mä luultavasti oon niitten joukossa, koska en oo pelannut aikasemmin ja oon aika huono. :D Mutta ens tiistaihin mennessä saadaan tietää, joten nyt vaan toivon parasta. Muut tytöt on ollu tosi kivoja mulle ja treenaaminenkin hauskaa(vaikkakin super rankkaa). Tänään meillä oli vaan aamutreenit, ja niitten jälkeen odottelin koululla host-siskon bänditreenien loppumista, ja ehdin vähän kuvailla ja syödä maapähkinävoi-hillo-leipää joihin oon täysin koukuttunu. Koulu vaikuttaa isolta ja kivalta, ja ootan jo syyskun alkua kun koulu alkaa.

Tänään ajettiin Minneapolisin downtowniin, ja se oli upea! :) Valtavia pilvenpiirtäjiä ja hirveesti autoja ja ihmisiä. En tajunnu ottaa kameraa mukaan, mutta enköhän tuu käymään aika monta 
kertaa siellä tänä vuonna. Meiltä kotoa ajaa downtowniin moottoritietä 20 minuutissa. 

Huomenna meillä on mun vanhimman host-veljen Wedding Open House, eli häitten jälkeen järjestettävä "vastaanotto" mihin tulee hirveesti vieraita. Nyt illalla oon host-siskojen kanssa leiponu kaksisataa(!) pikku piirakkaa vieraita varten. :)









4 comments:

  1. UUU susta on tullu urheilija! tota menoo oot oikeesti se fitnessqueen (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. valitettavasti kompensoin urheilun syömällä :D tääl kaikki ruoka on vaan niiin hyvää(ja epäterveellistä)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete